Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Mehr erfahren

SERVICE FORMULAR FOR EU KUNDER.

Dette er en serviceformular til udskiftning af defekte pumper. Så snart en pumpe er defekt,

så anmoder du om udskiftning af de defekte dele / pumper , så kommer UPS med de nye dele og en returseddel til de defekte dele (det er en fordel hvis det allerede er pakket ind og klar til at blive sendt tilbage) som så sendes med UPS, hvis det ikke er klar når pakken leveres aftales en afhentning af pakken med UPS.

Kom kun de aftalte i pakken, er der andet bestiller man en ny afhentning af det.

 

Tak for din hjælp.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål.

Pumpen virker ikke eller slukker.

◾ Er pumpen opladet? Tjek opladningen med en anden oplader. Under opladningen lyser opladeren rødt. Selv med et nyligt opladet batteri lyser opladeren rødt, når den tilsluttes i kort tid.

◾ Kontroller, om slangerne mellem pumpe og bæltet er knækket eller blokeret.

◾ Test pumpen med et ny Slim Belly mavebælte. Et lille hul på bæltet kan skyldes funktionsfejl i pumpen.

Pumpen kan ikke oplades

◾ Tjek opladningen med en anden oplader. Under opladningen lyser opladeren rødt. Selv med et nyligt opladet batteri lyser opladeren rødt, når den tilsluttes i kort tid.

◾ Kontroller opladeren på en anden, ikke fuldt opladet pumpe. Hvis opladeren er grøn, er den defekt, hvis den er rød, er laderen ok.

◾ Tænd pumpen uden oplader i et minut, sluk den derefter og sæt den i opladeren. Hvis opladeren er rød, var pumpen fuldt opladet, alt ok. Hvis opladeren bliver grøn, skal pumpen repareres.

Pumpen pumper kun på den ene side eller den brummer kun kort.

◾ Frakobl pumpen fra bæltet og tænd den. Hvis det løber normalt, er bæltet defekt

Test pumpen med en ny mavebælte.

 

EU RETURN ORDER.

Udfyld venligst alle felter – muligvis med et nul.

Felterne markeret med * er obligatoriske.